Raadslid Jeroen van Heukelom
Mijn naam is Jeroen van Heukelom en ik woon al ruim 45 jaar op en af in de gemeente Ede, afgelopen jaren in Lunteren, maar zeer binnenkort weer in Ede. In Lunteren heb ik mij, langere tijd, ingezet als vrijwilliger op verschillende vlakken en binnen verschillende organisaties. Zo was ik voorzitter van Vereniging Oud Lunteren, waar onder andere het Museum Lunteren onder valt, en was ik penningmeester van stichting Waarkgroep Luntersch Aarfoed, een werkgroep die zich inzet voor het behoud van het materieel en immaterieel erfgoed van Lunteren. Daarnaast was ik trekker (ander woord voor voorzitter) van de Commissie Mobiliteit en Verkeersveiligheid van de Dorpsraad Lunteren en heb ik, als lid van de Koepelcommissie van het Luntersch Buurtbosch, samen met de andere commissieleden jaarlijks verschillende exposities en concerten in en om de Koepel in Lunteren georganiseerd, waaronder het Zomerconcert en het evenement Burr’len. Daarnaast sport in graag, speel ik hockey bij MHC Ede en werk ik bij Sportted in Ede centrum.
Ik zet mij graag in voor onze mooie gemeente. Ik ben dan ook erg blij dat ik, als raadslid van GemeenteBelangen Ede, deel uit mag maken van de fractie van de oudste én grootste lokale politieke partij. Om zo bij te dragen aan een mooier en beter Ede en alle omliggende dorpen. De komende 4 jaar zal ik mij o.a. inzetten op de volgende portefeuilles; Sport, Gezondheidszorg, Maatschappelijke Opvang, Beschermd Wonen & Nieuwkomers, Toezicht & Handhaving, Digitalisering, Verkeer & Vervoer, Cultuur, Erfgoed & Monumenten, Jeugdzorg en Horeca.

